www.nikkky.com

Baby I’m a be your motivation.

with 5 comments

Kelly Rowland has what I call a perfect body and is a huge motivation for me. I finally bought her sexy abs workout video, and am so excited to try it out. For those who are interested in a sneak peak of the video click here. The actually movie is 45 min long and only cost $20 (120kr) here. Cannot wait for the video to come and to try out her workout.

20120528-233051.jpg

Written by nikkkydottcom

May 29, 2012 at 14:18

Posted in Workout

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sjekk ut mailien din 😀

    Veronica

    May 29, 2012 at 16:11

    • Hei Veronica.

      Leste akkurat mailen.

      Jeg bor i Nord-London, ca 20 min unna London sentrum med tuben. Jeg har ikke bodd i London hele livet mitt. Jeg bor i London fordi jeg studerer psykologi.

      Jeg er ikke helt sikker på hvor Belgravia er hend. Men den tube stasjonen min heter Hendon.
      så besøk http://www.tfl.gov.co.uk og finn det ut der.

      Når det kommer til å bli kjent med folk så er mitt eneste tips å være sosial og bli med på ting. Hvis du flytter ned for å studere, så bli med på alt de første ukene.. hvertfall fresher week 🙂

      nikkkydottcom

      May 29, 2012 at 18:19

  2. Sv: okei, jeg bor 30min unna Oxford street. Sloan Square heter tube stasjonen min! Hvor lenge til skal du bo der nede og bor du aleine?

    veronica

    May 29, 2012 at 19:03

  3. Hun er så pen!

    Veronica

    May 30, 2012 at 07:13


Leave a Reply

